dutch (holland) nudists

Leuke plek gezocht voor naaktshoot

Ik ben laatste tijd wat serieuzer bezig met naaktfotografie, maar heb er eigenlijk niet de juiste ruimte voor. Dus heb jij een: leuke schuur, loods, garage, werkplek, ruime tuin, weiland, atelier of stal? En mag ik daar een half dagje gebruik van...

Latest Post
by  
Nieuwe groep voor sauna liefhebbers

Heb een groep aangemaakt voor mensen die willen afspreken voor dagje/avond naar de sauna. Groep: Sauna Meetup The Netherlands Link:

Latest Post
by  
for senior

hallo uit almere. Wil graag mede naturisten ontmoeten. Niet voor seks, wel voor vrienschap. Skype sail391

Latest Post
by  
Amsterdam Thursday

I'm staying with friends in Leiden. I'll have tomorrow to look around Amsterdam. Anyone want to meet up? Wade

Latest Post
by  
Schoonmaakster gezocht

Op zoek naar een schoonmaakster in de regio Leiden; om periodiek (bv elke twee weken) de woning te reinigen en wassen/strijken, in de avonden of in het weekend. Dit naakt doen is niet vereist, maar het mag natuurlijk wel. ;) Tips en suggesties (als...

Latest Post
by  
Looking for a nudist flat / flatmate in...

Hey, I am a software engineer, recently moved to Amsterdam and looking for a long term (6+ months with registration) flat / flatmate who is comfortable with nudity around the house. A bit more about me, I am interested in startups and music, write a...

Latest Post
by  
Komende week mooi weer.

Komende week mooi weer, iemand vrij om ergens te gaan zonnen?

Jonge naturisten omgeving Zwolle?

Hi :) ik ben nieuw op truenudist en hoop hier wat jonge mensen (20/30-ers) tegen te komen om een keer mee af te spreken in de buurt van Zwolle. Naar het naaktstrandje van Whytmenerplas bijv, of een get together/gamenight met wat nieuwe mensen zolang...

Wie gaat er mee naar het strand?

26 juni 2018: De weersvoorspelling is heel goed vandaag. Ik ga naar de Zandmotor bij Kijkduin. Kom je ook? Ik zoek iemand om oa mijn rug in te smeren. ;-)

open dag zondag 3 juni

Ik weet dat de groep niet heel actief is, maar gaat iemand nog iets leuks doen met de open dag komende zondag?

Latest Post
by