Zuid Holland the netherlands

Van uit zuid Holland zuid. Eens kijken hier. Mijn partner is geen nudist. Maar zoek graag mensen om af en toe naakt af te spreken voor bezoek aan het strand of iets.

This topic was edited
RE:Zuid Holland the netherlands

ja leuk andere nudisten leren kennen vrijheid geen kleding aan ik gay singel wedunaar

This post was edited
RE:Zuid Holland the netherlands

Het grote voordeel van het thuiswerken; nauwelijks nog kleding hoeven dragen, nauwelijks nog was te doen. SInds half maart denk ik dat ik gemiddeld nog maar iets van 20min per dag iets aan heb. ;)

This post was edited
RE:Zuid Holland the netherlands

Dat is lekker. Maar helaas is mijn partner daar niet zo van. Dus helaas zit ik langer met kleding aan

This post was edited
RE:Zuid Holland the netherlands

Van uit zuid Holland zuid. Eens kijken hier. Mijn partner is geen nudist. Maar zoek graag mensen om af en toe naakt af te spreken voor bezoek aan het strand of iets.

Ook uit Zuid-Holland. Vind t een goed idee om eens af te spreken voor een dagje strand, sauna of wat dan ook en kennis te maken met andere nudisten uit de omgeving.

This post was edited
RE:Zuid Holland the netherlands

Leuk!
Ik ben op vrijdagmiddag vaak te vinden op het naaktstrandje aan de Reeuwijkse Plassen: Twaalfmorgen.
Ik kom daar juist vandaan.......beetje te koud en te winderig. Ik was er wel ff bloot en alleen!

This post was edited
RE:Zuid Holland the netherlands

We zouden ook als groepje wat kunnen afspreken. Als jullie dat wat vinden.ik kan helaas niet als gastheer aanwezig zijn. Wel als gast

This post was edited
RE:Zuid Holland the netherlands

Dagje HoekvanHolland is altijd wel gezelliger met meerdere..

This post was edited
RE:Zuid Holland the netherlands

Misschien bij mij?

This post was edited
RE:Zuid Holland the netherlands

Ja leuk, als je de ruimte hebt. Gezellig

This post was edited
RE:Zuid Holland the netherlands

Erg veel ruimte is er toch niet voor nodig? Gewoon een woonkamer

This post was edited