Bloot tijdens de periode van Corona.

In normale tijden zou het nu ideaal zijn voor naturisten/nudisten in Belgi en Nederland. Al een tijdje is het prachtig weer en de zon schijnt zowat elke dag zodat de temperatuur aangenaam genoeg is om in je blootje te lopen. Maar nu dat alle evenementen afgelast en bijeenkomsten onverantwoord zijn is het minder efficint om van het blootlopen te genieten. Voor mensen met een afgeschermde tuin of terras valt het allemaal misschien wel mee maar hoe zit het met diegene die op een appartement of midden in de stad wonen?
Het is misschien fijn om te horen hoe creatief naturisten en nudisten zijn in deze periode.
Hoe gaat iedereen met deze vervelende situatie om?

This topic was edited
RE:Bloot tijdens de periode van Corona.

hier heb ik een groot terras en grote tuin. Als ik een beetje uitkijk kan ik ongestoord met de billen bloot lopen.

This post was edited
RE:Bloot tijdens de periode van Corona.

Buiten zit er niet in, ik heb ook geen groot balkon. Dus alleen thuis bloot rond lopen. Wel erg veel behoefte aan het naaktstrand.

This post was edited
RE:Bloot tijdens de periode van Corona.

Thuis loop ik bijna altijd naakt.
Ik woon op een appartementje en heb bijna overal inkijk. Ik probeer altijd om geen andere mensen to provoceren maar als ze binnenkijken is dat hun probleem.
Nooit enige klachten gehad, wel leuke opmerkingen.
Naakt is voor mij dan ook gewoon een tweede natuur.

Trouwens in de Belgische wet staat nergens dat naakt verboden is... wel sexueele handellingen in het openbaar.
Het gesloten strand in Bredene en het gebrek aan andere publieke ruimtes is vooral te danken aan de federatie. Die zijn maar wat blij dat openbare plaatsen gesloten zijn... Nu draaien hun betalende domeinen weer op volle toeren!

This post was edited
RE:Bloot tijdens de periode van Corona.

Wat je thuis doet maakt niet uit.
Hier loop ik ook altijd lekker naakt rond thuis

This post was edited