Massage uitwisseling men-only

Hallo Naturistische MASSAGE-liefhebber. (nu met e-mail onder het bericht)

Ik ben een Man die een maatje zoekt (ook Man) om ELKAAR te MASSEREN.
hobby-matig ben ik 9 jaar geleden gestart met workshops en massage-uitwisselen bij 'Mannen Massage Actief' te Breda waar mannen maandelijks elkaar masseren. ik had voorheen een vaste massage-maat maar hij is vanwege werk verhuisd naar Friesland.

IK ZOEK nu een betrouwbaar maatje die eens in de 2 3 weken bij elkaar langs komt om ontspanningsmassages uit te wisselen. [dus jij moet ook om-en-om kunnen ontvangen]

Ik masseer o.a. met een strelende wijze (efleurage), met fijne massageolie en veel lichaamscontact en bij deze sensuele full-body massage kan bloedsomloop en (ont)spanning enz. worden gestimuleerd. Overigens altijd je grenzen aangeven, want niets moet ... maar alles kan uitgeprobeerd.

Fijn dat jij als Naturist geen schroom hebt om naakt te ontvangen .... in je adamskostuum kan je dan ook vrijer bewegen zonder vlekken van massageolie op kleding. Nu ben ik benieuwd wat jouw ervaring is met betrekking tot massages?

Reageer jij indien je een Man bent tussen de 40 en 60 jaar en massages wil uitwisselen en in Breda of directe regio.

By the way;
voor het plaatsen van de (inklapbare) massagetafel is een ruimte nodig van ongeveer 3,5 x 2,5 meter

Ik ben een normaal geschapen Man / 59jaar / lang 204cm / Rubens-type lichaam met 120 Kg. / kort grijzend haar / blauwe ogen.

mail: thomas1963breda@hotmail.nl

This topic was edited
RE:Massage uitwisseling men-only

Hoi,
Ik ben zeer genteresseerd, maar woon in Friesland. Nu lees ik dat jouw vorige maatje ook hier woont. Heb je voor mij zijn contactgegevens, of wil je dit berichtje naar hem doorsturen?
Groetjes,
H.

This post was edited
RE:Massage uitwisseling men-only

Ik woon in Groningen, meestal ver weg. Maar als iemand interesse heeft......

This post was edited
RE:Massage uitwisseling men-only

Ik kan ontvangen en heb een goede tafel. Heerlijk om te masseren, naakt en met of zonder olie

This post was edited
RE:Massage uitwisseling men-only

Hoi hoi. Is Groningen te ver weg?

This post was edited
RE:Massage uitwisseling men-only

Ik vind het een leuk idee, maar zowel Breda als Groningen is wel erg ver weg... Ik woon in Alphen a/d Rijn.
Zelf nauwelijks tot geen ervaring met masseren overigens.

This post was edited
RE:Massage uitwisseling men-only

ik ga wel eens op bezoek in boskoop, misschien kan ik op bezoek komen als ik toch daar ben. Ik heb veel gemasseerd, en vind dat ook lekker om te doen

This post was edited
RE:Massage uitwisseling men-only

Dat klinkt goed. Ik hoor graag van je

This post was edited