Labia are pierced

Chris started with her first little labia ring when 16.
Later on there came a second. The models and sizes changed a few times during the years.
Since 6 years now, the got the last 2 in het outside labias who came more outside with coming older.

This topic was edited
RE:Labia are pierced

Beautifull, Matty heeft ze ook sinds 1975 aan de kleine lippen en de kitelaar , de grot lippen en de navel en de tepels had ze last van en na jaren groeiden die eruit , de tepels bleven zweten en als je de piercing draaide deed dat veel zeer haar tepel zijn overgevoelig. de ringetje in de kleine lippen hebben we vervangen door hele kleintjes aangezien sommige mannen of op de fiets er erg ruw mee omgingen. Ik heb ze ook sindsdien een in de eikel een voor de ballen en een achter en in de tepel het is een mooie versiering en geeft ook af en toe heerlijk plezier.

This post was edited

Chris had er vroeger ook in beide tepels. Na de zwangerschap en het zoogen van de dochters wilde ze er opnieuw, maar ze kreeg ontstekingen.
Met haar labia piercings nooit echt problemen gehad, enkel de genezingsperiode.
Leuk dat jij er ook hebt, ik deed teveel sport om deze te kunnen plaatsen.
Dus voor mij zijn het cockring, ballstretcher en eikelring die ik draag.
jammer dat we elkaar nog niet kenden toe we anderhalf jaar terug op Curacao waren.
Chris en Luc

This post was edited

Inderdaad jammer dat we elkaar niet hebben kunnen ontmoeten maar wie weet, Altijd leuk om met gelijk gestemden te kunnen filosoferen. Wij zitten nu in Medellin om medische redenen dus moest alles bij het meisje eruit en dan groeien bepaalde plekjes vlug dicht. Ik hen ze ook in mn tepels eigenlijk geen last van alleen als ze er medisch uit moeten Xray en zo , dan heb ik er nog een door de eikel , heel lang geleden door een kleine voorhuid operatie was er al een gaatje dus had ik gratis een prins Albert die ik daarna door de hele knop gedrukt heb ook heb ik er een onder de penis horizontaal die kan dan mooi het regenjasje vast houden als ik een lieve dame verwennen mag als ze dat willen en dan een onder de balzak een ring die dienst doet bij 69 en de dame er zachtjes aan trekt om klaar komen te vertragen. Ja dat soort bijeen komsten van vroeger in Belgi en de priv clubs missen we hier wel. Leuk weer even een kort babbeltje gemaakt hebben en hopen maar dat de toekomst ten goede keert.

This post was edited

I feel labia piercing is a great way of attracting peoples interest and starts conversations

This post was edited

Many years ago, when I visited my 1st resort, I saw a woman that somehow seemed out of place. When I looked closer I noticed that she had multiple heavy gauge rings in her labia. This was in the 70s so no net to view photos or talk about nudists issues. I was happy with myself that I didn't fixate on her sexual aspects when I 1st encountered her, just saw a nudist.

This post was edited

During my first visit to Cap d'Agde, at a very youthful age, I remember seeing a mature woman walking along the beach with two teenage girls, probably her daughters. What really attracted my attention was a jangling noise, which was getting louder as they approached. All of them were immaculately hairless, but the mother had her vulva festooned with rings. That was my first near view of a heavily pierced woman and I have to admit I found the sight pretty off-putting, especially in contrast with the two daughters whose shapely labia looked spectacularly delightful.

Pamela

This post was edited

I feel labia piercing is a great way of attracting peoples interest and starts conversations

We agree

This post was edited

We agree

This post was edited

I agree. love the heavy jewelry. I have my counterpart version with heavy scrotal piercings.

This post was edited

I agree. love the heavy jewelry. I have my counterpart version with heavy scrotal piercings.

This post was edited