Amsterdam area massage exchange

Hi guys,
I have 3 years training as a massage therapist. I don't practise professionally but like to keep my hand in. I've always thought massage is best given nude but since I don't have any nudist friends I rarely get the opportunity. Looking for a handful of interested guys in or near Amsterdam to exchange a nude coffee and massage. Your level of experience isn't important as long as you have the feel for it!
Private message me if interested.

mannen,
ik heb 3 jaar aan opleidingen gedaan als massagetherapeut. Ik ben geen beroeps maar hou graag m'n handigheid bij. Ik heb altijd al gedacht dat massage het beste naakt kan worden ondergaan, maar aangezien ik geen nudisten onder m'n vrienden heb komt dat er niet vaak van. Daarom ben ik op zoek naar een paar manen voor een naakte koffie en/of massage uitwissel. Jouw ervaringsniveau is niet belangrijk als je er maar enigszins het gevoel ervoor hebt. Stuur me een priv bericht als je interesse hebt.

- Andre

This topic was edited
RE: Amsterdam area massage exchange

Ja, dat lijkt mij wel wat. Ik masseer regelmatig en het lijkt mij super om te doen!

This post was edited
RE: Amsterdam area massage exchange

Hoi Andr, ik masseer ook met grote regelmaat sinds 4 jaar, doe graag een massage uitwisseling.. contact maken?hallo Purmer,
ik zie nu pas je reactie onder de post. Daar kreeg ik geen melding van namelijk. Wat voor massage doe je? En wat is jouw insteek qua nudisme in het algemeen? Ik ben daar zelf nog niet helemaal over uit :)

This post was edited