Naturists of Belgium

Nuit du 15 au 16 octobre Bruxelles

Hello, Un lit partager cette nuit ? Echange de massage possible Merci

Latest Post
by  
Fotografie als hobby.

Wie wil er nieuwe (naakt) foto's van zich laten maken. Gratis! In de natuur, bij jou of iemand anders thuis of hier?

Brussels anyone

Hello I am in Brussels Oct 27th and wondered if anyone could recommend any places of interest for a nudist or anyone local to Brussels to hang with. Thanks Simon

Latest Post
by  
English speaking

Where are my english speaking friends at? I live in Brussels.

Latest Post
by  
Feestje?

Wie wil er eens naakt feestje organiseren. Kan zelf niet echt hosten maar wil gerust meehelpen om er een te organiseren.

Latest Post
by  
Naakt op bezoek bij elkaar

Zijn er Belgische of Nederlandse naturisten die greaag eens zouden afspreken om samen ongedwongen naakt te zijn?

samenkomen? come together?

Ben op zoek naar iemand die graag -af en toe- eens samenkomt, om naakt te genieten... Voel me meer comfortabel met iemand die jonger is dan ik (men, -40)...liefst iemand uit het Antwerpse/Leuven/Brussel.... Looking for someone who like to come...

Latest Post
by  
Naturistisch zwemmen in Gent komende...

https://www.naturisme-athena.org/kalender/fbn-naakt-zwem-event-in-lago-rozebroeken-gent/ Ik heb een FBN kaart en ga er alleszins heen. Als lid mag ik ook introduce meenemen. Indien interesse, stuur me gerust een privaat-bericht.

Latest Post
by  
Nudisten in Belgi

Waarom zijn er zo weinig activiteiten voor nudisten in de winter? Moet dringend eens werk van gemaakt worden.

Roommate in Brussels

Hi, I am an expat in Brussels. I am looking to share room with someone in a flat. It would be great if any other nudist is also looking for the same.. I think it would be great for us to enjoy lifestyle if we are roommates understanding what we like...

Latest Post
by