Belgian Sauna Fanatics

sauna's in het Gentse

Zijn hier mensen die genteresseerd zouden zijn om in groep naar de sauna te gaan? Ik dacht bijvoorbeeld aan Saunate in Eke. Dat ligt naast de autostrade, is relatief groot, en makkelijk bereikbaar.

Latest Post
by  
Saunabezoek ?

Zijn hier andere saunabezoekers die ook vaak alleen moeten gaan ? Iemand die zin heeft om ns samen te gaan ? Priv bericht kan ook uiteraard. Other naturists here who often have to go alone to sauna ? Like to join me ? Private message possible too of...

Latest Post
by  
sauna

he, ik zoek naturisten die graag ns keertje sauna willen gaan. Iemand interesse? of pm

Saunaclubje

Hallo, Ik ben samen met mijn vrouw een enthousiaste saunaganger. Door haar zwangerschap verdraagt ze de hitte niet meer en is er voor haar dus niet zo veel meer aan. Langs deze weg zoek ik dus een saunamaatje (M/V/X). Ik woon zelf tegen Mechelen...

Latest Post
by  
Sauna?

Iemand up for sauna in de buurt vh Antwerpse ? Pvt message kan ook. Chill !

Belgium Brusselles

Hello; I have a language course for 3 months at Brusselles. I searching new friends, hosts and job. If you know any TN and contacts i will so happy. Instagram: #naked_guest Thanks Warm regards

Latest Post
by  
leuke naaktactiviteiten in Belgie en...

zie www.nakedfreedom.be

Latest Post
by  
Nationale saunadag

Volgende dinsdag is het weer zover, dan organiseert SVB de vijfde nationale saunadag.Wie is er de voorbije jaren al geweest? En wie gaat er dit jaar opnieuw of voor de eerste keer?Hoe was de eerste keer dat je naar een sauna ging voor jou?

Latest Post
by